Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida

Etsi paras hotelli kaupungissa Santa Marta päivämäärien, hinnan tai mieltymysten mukaan
Vertaile satojen sivustojen tarjouksia hotelliin Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida samassa paikassa
Etsi tarjous, johon sisältyy ilmainen peruutus tai jolla on erinomaiset arvosanat
Vertaa huoneita ja hintoja
Poimintoja
Sisäänkirjautuminen alkaen | 15:00 |
---|---|
Uloskirjautuminen viimeistään | 12:00 |
Aamiainen | Aamiainen saatavilla |
Lemmikit | Lemmikkieläimiä ei sallita |
Lapset | Lapset ovat tervetulleita tähän hotelliin |
Mukavuudet
Lisää tietoa hotellista Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida

Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida sijaitsee lähellä lentokenttää ja rannalla. Alueen luonnonkauneuteen voi tutustua kohteissa Rodadero Beach (ranta) ja Tayronan kansallispuisto. Oletko matkalla lasten kanssa? Mundo Marino Aquarium on silloin hyvä kohde, tai osallistu tapahtumaan tai käy katsomassa peliä kohteessa Estadio Eduardo Santos. Luksusluokan rannalla sijaitseva hotelli, jossa on ulkouima-allas Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida tarjoaa asiakkaittensa käyttöön rannan, 2 ravintolaa ja täyden palvelun kylpylän. Siivouspalvelu on saatavilla pyynnöstä. Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida tarjoaa 168 huonetta, joissa on minibaari ja tallelokero (johon mahtuu kannettava tietokone). Huoneessa on kalustettu parveke. Jokainen huone on yksilöllisesti sisustettu ja kalustettu. Huoneessa on pillowtop-patjallinen sänky, jossa on ylelliset vuodevaatteet. LCD-televisio, jossa on maksulliset elokuvat. Kylpyhuoneista löytyy ilmaiset hygieniatuotteet ja hiustenkuivaaja. Asiakkaat voivat surffata verkossa käyttämällä huonehintaan sisältyvää langatonta internetyhteyttä. Liiketoimintaa tukeviin palveluihin kuuluvat työpöydät, työtuolit ja puhelin. Lisäksi huoneissa on ilmainen pullovesi ja kahvin-/teenkeitin. Siivous pyynnöstä ja lakanoiden vaihto on saatavilla pyynnöstä. Tässä hotellissa käytössäsi on ulkouima-allas ja kuntokeskus. Seuraavat aktiviteetit ovat saatavilla joko paikan päällä tai sen lähistöllä, ja ne saattavat olla maksullisia.
Arvosanat ja arvostelut
Matkustajien arvostelut
Kommentti: 14.1.2020
Majoittui: tammi 2020
Upea henkilökunta ja vielä parempi henkilökunta
Tarkistettiin hyvin varhain, eikä tilaa ollut käytettävissä, joten he kertoivat minulle soittavan minulle, kun huone on valmis. Menin hengailemaan gf: n ja hänen perheensä kanssa, jotka jo oleskelivat toisessa huoneessa eikä kukaan soittanut.
Menin takaisin aulaan ja pyysin päivitystä. Toinen nainen, joka ei ollut tietoinen tilanteestani tai Bonvoyn asemasta, alkoi kertoa minulle, miksi se ei ollut mahdollista aikaisessa vaiheessa sisäänkirjautumista, vaikka hän ei ollut vaivautunut tutkimaan tapaustani. Osoittautuu, että huone oli jo valmis, mutta jostain syystä he eivät olleet soittaneet minulle. Tämä oli ensimmäinen 2 pettyvyydestä hotellin kanssa. Kolumbia on erittäin byrokraattinen maa ja se estää monia ihmisiä käyttämästä "osaa tehdä" -asennetta. Ensimmäinen lady lähtöselvitystiskissä oli erittäin ja todella ystävällinen, nautin kaikesta vuorovaikutuksesta hänen kanssaan.
Hotelli oli ystävällinen päivittääksesi minut huoneeseen 600, joka oli erittäin mukava, suosittelen sitä huonetta. Kaunis näkymä uima-altaalle ja merelle (mielestäni jokaisessa huoneessa on merinäköala). Ainoa huoneeni ongelma oli suihkun lämpötila. Se muuttuisi kylmästä kuumana polttamiseen ja sitä on jatkuvasti säädettävä. ilmastointi oli mahtava, erittäin hiljainen järjestelmä toisin kuin muissa hotelleissa.
Ruoka on puutetta ravintolassa, ja itse asiassa ystäväni, jolla on huoneisto vieressä, varoitti minua tästä. Lounaan aikana kolme meistä tilasi mojarra fritaa, erittäin hyvin yleistä paistettua kalaa Kolumbiassa, ei ollenkaan monimutkaista. No, kokki kiinnitti kaikki kolme ja se oli kirjaimellisesti pahin mojarra frita, mitä minulla on ollut. Se oli jäykkä ja kuiva, ja oli ilmeistä, että kokki heitti kalat öljyyn ja unohti niistä.
Annoimme kaikki kalat takaisin ja se, mikä seuraavaksi tapahtui, oli todella häirinnyt minua. Tarjoilija tuli takaisin ja kertoi, että ongelmien välttämiseksi meidän on tilattava toinen ruokalaji. Vitsailetko? Tämä on kuin ravintola takaisin Yhdysvalloissa sanomalla, että he eivät ole varmoja, että he voivat tehdä kunnollisen hampurilaisen. Pyysin tarjoilijaa kysymään kokilta, oliko hän varma, ettei hänellä ole tarvittavaa kykyä keittää tämä ruokas oikein. He päätyivät kalan keittämiseen oikein toisen kerran, ensimmäinen yritys oli vain huolimattomuus ja huolimattomuus.
Aamiainen oli aina hyvä, mutta noutopöytä melko kallis, joten tilasimme aina a la carte -tyylin, joka oli aina hyvää ja runsasta. Aamuisin siellä oli yksi erityinen tarjoilija, joka oli erinomainen. Hänellä oli uskomaton hymy ja hän otti aikaa muistaa nimeni.
Ranta. Se on pieni ranta ja siinä on hotellien työntekijöitä ja turvallisuus. Yksi hienoimmista asioista rannalla on, että sinua häiritsee paljon vähemmän myyjiä ja joilla on paljon vähemmän kipua kuin Cartagenassa. Oletan, että se on myös paljon puhtaampaa kuin El Rodadero, jolla on jätevettä. Allasalue on mukava, mutta uima-allas itsessään on kylmä, koska aurinko tuskin osuu siihen. Mutta kuka menee rannalle ja valittaa uima-altaasta?
Hotellin vastaus
Kommentti: 3. helmikuuta
As our valued member & guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Best Regards,
Carlos Andrés Reyes Díaz
Guest Relation Manager
Kommentti: 10.3.2020
Majoittui: tammi 2020
Ei 5 käynnistä Marriott-palvelua
Tilasimme huonepalvelumme ensimmäisen yön, ja ruuan hankkiminen kesti melkein tunnin. Kun tein tilauksen, huomautin erityisesti, että saamme jäätelöä jälkiruokia varten, ja toimitus olisi tehtävä sopivassa astiassa, jotta se ei sulaisi ennen illallista, tai muuten viivästyy jälkiruoan toimitusta. Sen sijaan se toimitettiin noin 30 minuuttia ennen ruuanamme vain muovisella käärekuorella. Kun ruokamme toimitettiin, huomautimme, että jäätelö oli sulanut, koska se toimitettiin varhain, ja toimittaja vain kasvatti olkiaan eikä tarjonnut mitään ratkaisua. Joten imimme sitä vain ja maksoimme sulatetusta jäätelöstä. Seuraavana aamuna aamiaisella hedelmät peitettiin hedelmäkärpäksissä, jotka parvivat ympäri. Hedelmää ei peitetty. Osoitimme tämän ongelman esiin ja päätimme antaa aamiaisen uuden mahdollisuuden 2 päivää myöhemmin, ja se oli sama ongelma. Alueella ei ole muita kävelymatkan päässä olevia ravintoloita, joten ruokailuvaihtoehtoja ei ole paljon. Molemmina päivinä huomasimme myös, että buffetin ruokaa ei päivitetty niin nopeasti kuin se käytettiin. Ruoan laatu oli hyvä, mutta ruoan palvelu oli vähäistä. Heillä oli kaksi isoa säiliötä lämpimiä munakokoja, jotka olivat aina tyhjiä, kun tarkistin useita kertoja joka aamu menimme aamiaiseen. Seurauksena oli, että molemmat päivät munakasasemalle oli valtava linja, eikä munille ollut hyviä vaihtoehtoja aamiaisbuffetissa. Jos joku meistä päättäisi odottaa munia, loput juhlamme puolivälissä omalla aamiaisellaan, kun henkilö palasi. Munat eivät olleet ainoa ongelma. Muut niitit, kuten riisi ja pavut, olivat myös aina tyhjiä. Kokeilimme myös illallista ravintolassa. Juomien tarjoilu kesti uskomattoman kauan, vaikka odotimmekin kauan niiden tilaamista. Huomasin palvelimemme ja muiden tekevän kiireisiä paikka-asetusten määrittämistä tyhjien pöydien ääreen enimmäkseen tyhjään ruokasaliin, luultavasti seuraavalle päivälle, koska se oli melko myöhäistä sen sijaan, että palvelisi meitä, yhtä harvoista puolueista siellä.
Kuvista voi nähdä, että uima-allas on kaunis. Rakennus estää sen kuitenkin suurimman osan päivästä auringonpaisteelta, joten auringonottoon täytyy odottaa ainakin klo 14.00 asti. Tämä vaikuttaa minulta merkittävä suunnitteluvirhe. Ja koska uima-allasta ei lämmitetä ja sillä on tuskin mitään auringonpaistetta, se on kylmä. Odotin innolla uintia uima-altaalla ja en voinut KOSKAAN tehdä niin koko oleskelun ajan. Joten se tarkoittaa, että olimme jumissa menossa rannalle uimaan. Onneksi valtameren vesi on lämpimämpää kuin uima-allas. Mutta jos luulet pystyväsi viettämään koko päivän kauniilla yksityisellä rannalla, ajattele uudelleen. He varoittivat meitä heti, kun tarkistimme, että meidän ei pitäisi olla lomakeskuksen rannalla klo 18 jälkeen. Vitsailetko? Valitsimme tämän lomakeskuksen rannalle pääsyä varten, ja nyt meillä ei ole sitä ollenkaan auringonlaskun jälkeen? ! Lomakeskuksen ranta-alue on myös pieni sekä pituudeltaan että rannan leveydeltä. Ja he antavat julkisten myyjien tulla myymään asiakassuhdeasiakkaille, joten on vaikea rentoutua muiden kuin hotellien edustajien kanssa, jotka myyvät mereneläviä, rantareppuja, jäätelöä, koruja, retkiä jne. Ja kaiken lisäksi, rantatuoleiden sarjat ovat halpoja. muoviset pöydät ja tuolit päällekkäin. Nämä ovat halpoja muovituoleja, joihin joudut istumaan, eivät ole lepotuolissa ja voit ostaa noin kolmella dollarilla. En voinut uskoa, että juuri se Marriott Resort tarjoaa rantatuoleille. Tämä ei ole hostelli! Ja kun istuimme tungosta ahdasten muovituolien päällä, juoman hankkiminen kesti ikuisesti. Kaikkia valikossa lueteltuja oluita ei ollut edes saatavilla, eikä ruuanvalinnassa ollut paljoa. Tulimme mukavan turvallisen lomakohteen rantakokemuksesta, emmekä todella saaneet kokea sitä. Tämä hotelli tarvitsee melko paljon työtä selviytyäkseen Marriott-nimestä. Ehdotan johdon käyntiä Bogotan W: ssä nähdäksesi mitä hyvää palvelua on kyse.
Hotellin vastaus
Kommentti: 11. maaliskuuta
In Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida is very important your opinion; we appreciate the time taken to qualify us. We are working to improve our services and make your next visit unforgettable. We honestly regret what happened with our service, please be assured that what happened is not our philosophy, we accept ours mistakes and we will take the respective corrective for this not to happen again.
Once again we apologize all inconveniences caused.
Thank you for taking the time to give us your opinion.
Warmly,
Carlos Reyes
Guest Relation Manager
Kommentti: 7.2.2020
Majoittui: helmi 2020
Hienoa, muutama pieni parannus menee pitkälle
Aula on vieraanvarainen ja tarjoaa riittävät istuimet sekä yksityisyyden keskusteluihin jne.
Avainkorteissa on turvaominaisuus, jonka avulla hississä voidaan valita vain tarkka virtaus.
Siivousosasto on vain vähän jäljessä, koska pieniä yksityiskohtia tulisi parantaa. Kylpyhuoneeni kasvojen kudos ehtyi kaksi päivää sitten, mutta sitä ei koskaan täydennetty. Minun piti myös soittaa kahdesti pyyhevaihtoa varten.
Ruokailumahdollisuudet ovat myös riittävät.
Hotellin vastaus
Kommentti: 16. maaliskuuta
It is really nice to know that you had a good experience; we are working to improve our services and make your next visit unforgettable. We are going to share your kind comments to our Housekeeping Manager in order to improve our services and operations.
Thank you for taking the time to give us your opinion.
Warmly,
Carlos Reyes
Guest Relation Manager
Kommentti: 10.1.2020
Majoittui: tammi 2020
Hyvä, mutta useita puutteita
Hotellin vastaus
Kommentti: 11. tammikuuta
As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for this issue that you had over your experience. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.
Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Santa Marta.
Best Regards,
Carlos Reyes
Guest Relation Manager
Kommentti: 31.8.2019
Majoittui: elo 2019
Kyse on kaikesta huoltohenkilökunnasta
Saavuttuaan lentokentältä, Johimer tapasi meidät astuessamme ulos ohjaamostamme ja paimentaen meitä tyylikkäästi sisustettuun aulaan, joka oli täynnä paikallisten alkuperäiskansojen esineitä. Espanjan kielemme ei ole paras, mutta hymy tälle nuorelle miehelle oli ymmärrettävissä millä tahansa kielellä - hän sai meidät tuntemaan olonsa tervetulleiksi ja asetti sävyn koko vierailullemme. Myöhemmin saimme tietää, että hän opiskelee olla entistä aktiivisempi matkailualalla; hän ajaa linja-autoa 2 tuntia ennen vuoroaan (pukeutumalla hotellille) ja 1. 5 tuntia, kotona. Hän on vakavuuden määritelmä.
Olemme yöpyneet muutamassa Marriottissa Etelä-Amerikassa ja olemme suorittaneet heille palvelutasoa koskevia tutkimuksia. Kyselyn kysymykset koskevat tyypillisesti työntekijöiden osoittamaa ”ystävällisyyttä ja lempeyttä”. Nämä ovat hyviä mitattavia asioita, mutta ne jättävät "ihastuttavan" ja juuri sieltä erottuu Mayra, 1525-ravintolan isäntä.
Mayra tervehti meitä joka päivä, kun tulimme syömään "How do you tänään" tai "Mitä teit tänään?" Ja tuntui siltä, että hän oli todella kiinnostunut. Koko henkilökunta oli ystävällistä, mutta hän otti askeleen eteenpäin lämpimästi ja harkiten. Marriottin on löydettävä tapa toistaa tämä kaikissa laitoksissa.
Hotellin vastaus
Kommentti: 20. tammikuuta
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Santa Marta.
Best Regards,
Carlos Andrés Reyes Díaz
Guest Relation Manager
Erinomainen sijainti
Bello Horizonte, Cra. 3 #142-60, Santa Marta, 470006, Kolumbia|1,31 km paikasta Santa Marta
10 tarjolla olevaa aktiviteettia1,26 km:n etäisyydellä
Lentoasema1,31 km:n etäisyydellä
Sisään- ja uloskirjautuminen
Sisäänkirjautuminen alkaen:
15:00
Uloskirjautuminen ennen:
12:00
Hyvä tietää
Lapset ovat tervetulleita tähän hotelliin
4-vuotias tai nuorempi
Lapset voivat käyttää lisäsänkyjä ilmaiseksi.
13-vuotias ja sitä vanhempi
Lapset voivat käyttää lisäsänkyjä lisämaksusta, joka on COP 211342.
Lemmikkieläimiä ei sallita
Aamiainen saatavilla
Aamiaisen hinta
20 € (≈COP 88613) / henkilö
Aamiaisvaihtoehdot
Mannermainen aamiainen
Aamiaismenu
Buffetti
Please inform Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. As per Colombia's tax laws Foreign visitors and Colombian citizens currently living outside Colombia are tax-exempt (19% VAT) when receive a PIP3, PIP5, PIP6, PIP10, TP7, TP11 stamp or TP12 visa upon entry to the country. Exemption only applies to room package rates (accommodations plus service). Permit must be shown upon arrival. This tax is not automatically calculated in the total cost of the reservation.
For stays on or after January 1, 2023, residents of Colombia and non-residents staying 60 consecutive days or more will be charged a 19% national sales tax by the property at the time of stay. Travelers on a tourist visa will not be required to pay this tax. The tax may be charged where a room is shared by a taxable and a non-taxable guest.
Cash